V današnjem času je digitalni marketing v e-trgovini skorajda nepogrešljiv. Gre za proces, pri katerem se želi pritegniti pozornost strank, da obiščejo spletno trgovino. V takšne namene se uporabljajo najrazličnejša orodja, kot so socialna omrežja, marketing za spletne iskalnike, vsebinski marketing, e-mail marketing.
S pomočjo omenjenih spletnih orodij lahko prepričamo obiskovalce trgovine, da opravijo nakup. A digitalno oglaševanje v spletnih trgovinah je zgolj eden od skupnosti tržnikov, ki uporabljajo princip digitalnega marketinga, z namenom da pretvorijo obiskovalce v stranke.
Kako izgleda marketinška strategija v e-trgovinah?
Digitalni marketing v e-trgovinah uporablja različne kanale. Za skoraj vsa sodobna podjetja je značilno, da imajo profile na različnih socialnih omrežjih. Ti omogočajo, da se lahko povezujejo s svojimi strankami.
Dejstvo je, da so spletne trgovine izjemno vizualne. Lastnik mora namreč predstaviti vso svojo ponudbo, ne da bi pri tem v živo nagovarjal svoje potencialne stranke. To v praksi pomeni, da se uspešnost brendiranja na socialnih omrežjih prezrcali na promet, prav tako tudi na učinkovitost spletne trgovine.
Kaj je vsebinski marketing?
Digitalni marketing v spletni trgovini vključuje tudi vsebinski marketing. Verjetno ob tem najprej pomislite na video marketing ali pa na bloge. Pomembno je, da se optimizira produktivna stran na spletu. To pa se naredi tako, da se uporabi kratke in relevantne ključne besede, ki vsebujejo ime izdelka.

Prav tako je treba poskrbeti, da stran izdelka in slike vsebuje ustrezne ključne besede. S tem je produktna spletna stran zagotovo umeščena višje. Če na primer upravljate e-trgovino, ki prodaja izdelke s področja zdrave prehrane, je pametno napisati blog o zdravi prehrani. Na takšen način se namreč v spletno trgovino privabi vse tiste, ki hočejo vedeti čim več informacij o tem.
Starejša oblika digitalnega marketinga v spletni trgovini
E-mail marketing pa je poznan kot ena od starejših oblik za digitalni marketing v e- trgovini. Kljub omenjenemu pa še vedno velja, da je to ena od najbolj učinkovitih metod, ki jih je izjemno pametno uporabiti pri marketinški strategiji spletne trgovine.
Pri e-mail marketingu je ena od najboljših stvari, da je ta lahko povsem samodejen. Ko na primer stranka opravi nakup v spletni trgovini, se ji lahko čez nekaj dni pošlje samodejna elektronska pošta z anketo o zadovoljstvu z nakupom.