Splet je medij, ki omogoča poceni marketing, zato ga v ta namen s pridom uporabljajo tako profesionalci kot tisti, ki si želijo poskrbeti za promocijo svoje dejavnosti sami. Res je, da lahko najem profesionalnega podjetja za spletni marketing prinese boljše rezultate, saj imajo ti precej več znanja od laikov, vendar lahko ob pomanjkanju finančnih sredstev dobre rezultate dosežemo tudi sami. Kako si lahko sami pomagamo do boljših rezultatov oziroma za kaj vse je potrebno poskrbeti?
1. Primerna spletna stran.
Težko je tržiti slab izdelek. V prvi vrsti je torej potrebno poskrbeti, da imate spletno stran, ki je kakovostna po vsebini in videzu. Če stran ni primerno organizirana, ne daje primernih informacij, ni prijetna za oko, bo uporabnike spleta odbila, ne pa privabila. Če ne poskrbite za dobro spletno stran, lahko vložite velike vsote v oglaševanje ali druge načine za pridobivanje uporabnikov, pa vam ne bo uspelo.
2. Uporaba družabnih omrežij.
Za promocijo blagovne znamke, posameznih izdelkov in storitev, se vedno izplača uporabljati družabna omrežja, kjer lahko skrbite za prepoznavnost in nagovarjate k uporabi oziroma nakupu v prvi vrsti brezplačno, sicer pa se lahko znotraj družabnih omrežij odločite tudi za oglaševanje. Pomembno je, da si z zanimivimi objavami pridobite čim več sledilcev, hkrati pa jih z objavami spodbujate tudi k temu, da vaše objave delijo in vam tako sami pomagajo pridobiti še večji domet.
3. E-mail marketing.
Marketing preko elektronske pošte je odličen predvsem zato, ker svoja sporočila pošiljamo neposredno v nabiralnik prejemnika, ki se je za ta obvestila odločil sam, torej ga naša ponudba gotovo zanima. Slediti je treba kar nekaj pravilom, predvsem pa ne smemo pošte pošiljati preveč pogosto, da se je prejemniki ne zasitijo. Vsebine morajo biti zanimive in se ne smejo osredotočati zgolj na našo ponudbo, temveč naj imajo tudi dodatno vrednost. Odločite se za vsebinski marketing, torej ponudite zanimivo in koristno branje. Več nasvetov za e-mail marketing poiščite na neovizija.com.
4. Visoko uvrščanje v iskalnikih.
Iskanje informacij na spletu pričnejo uporabniki v spletnem iskalniku. Vanj vpišejo ključne besede, ta pa jim vrne najbolj relevantne zadetke. Da bi bili med najboljšimi, je potrebna optimizacija spletne strani, za katero lahko v dobršni meri (predvsem »on site« optimizacijo) poskrbimo tudi sami. Kadar je konkurenca velika oziroma nam optimizacija še ne prinaša dobrih uvrstitev, se lahko odločimo za plačano oglaševanje v iskalniku in smo tako vseeno na vrhu strani.
5. Spletno oglaševanje.
Nove strani, storitve in proizvodi, posebne ponudbe in podobno velja naznaniti tudi s spletnimi oglasi. Oglaševanje na posameznih izbranih straneh je običajno dražje od oglaševanja v sistemu AdWords, kjer se naš oglas prikazuje na različnih oglasnih mestih različnih strani, vključenih v sistem, ki oglase »dozirajo« uporabniku spleta glede na njegove spletne navade.