Kako izbrati spletno gostovanje?

6 Nov
gostovanje

Ko se odločite za postavitev spletne strani, najprej potrebujete domeno in spletno gostovanje. Izbira domene povsem zavisi od samega projekta, pogosto tudi od imena podjetja, medtem ko je pri izbiri spletnega gostovanja smotrno gledati na kar nekaj različnih dejavnikov. Največja napaka, ki jo stori veliko število posameznikov, je, da ponudb oz. storitev različnih ponudnikov ne raziščejo, temveč se enostavno odločijo za najbolj ugodno ponudbo na spletu.

V večini primerov takšni odločitvi kmalu sledi iskanje drugega ponudnika in selitev spletne strani na drug strežnik.
Veliko koristnih informacij o spletnem gostovanju boste našli na spletni strani http://gostovanje.pw/, nekaj najpomembnejših napotkov za izbiro kakovostnega ponudnika pa vam razkrivamo v današnjem prispevku.
Kako torej izbrati spletno gostovanje in kaj vse pri izbiri upoštevati? Vsekakor je pomembna tradicija podjetja. Najbolje je izbrati ponudnika, ki je s storitvijo spletnega gostovanja že dolgo prisoten, hkrati pa ima tudi veliko zadovoljnih naročnikov.

Nekateri ponudniki imajo izjave naročnikov objavljene kar na svoji spletni strani, seveda pa je v tem primeru dobro vključiti šesti čut in pretehtati, koliko izmed izjav je resničnih, koliko pa jih je morda ponudnik zapisal kar sam. Po drugi strani pa je res, da do izmišljenih pohval prihaja le redko, saj so kazni za zavajanje naročnikov zelo visoke, podjetje pa lahko poleg denarne kazni doleti tudi slabo ime. Poleg izjav na spletni strani poglejte tudi po raznih forumih, kjer potekajo debate o ponudnikih spletnega gostovanja.


Izbrati domačega ali tujega ponudnika? Tukaj moramo omeniti vsaj štiri kriterije odločitve. Prvi je zagotovo kakovost storitve, s čimer mislimo predvsem na zanesljivost, odzivnost in varnost strežnikov. Drugi kriterij je odzivnost ter dosegljivost podpore. Tudi tretji je povezan s podporo, saj si moramo odgovoriti na vprašanje, kako pomembna nam je podpora v slovenskem jeziku. V kolikor angleško ne razumemo najbolje, bo izbira domačega ponudnika spletnega gostovanja vsekakor boljša. In kot četrti kriterij, prav tako zelo pomemben, bi izpostavili lokacijo strežnika. Strežnik mora biti v tisti državi, iz katere bo na našo spletno stran prihajalo največ obiskovalcev. Bomo stran postavili v slovenskem jeziku? Potem spletno gostovanje vsekakor zakupimo pri enem izmed slovenskih ponudnikov.


Zastavimo si tudi vprašanje, kako obiskana ter obširna bo naša stran. Od odgovora na to vprašanje namreč zavisi izbira oblike spletnega gostovanja. V kolikor na stran pričakujemo več tisoč obiskovalcev dnevno, morda klasično deljeno gostovanje ne bo dovolj, ampak bomo potrebovali zmogljivejšo storitev, npr. VPS ali celo namensko gostovanje.

Podobne teme: