Kakšna je dobra poslovna ideja?

28 Mar

Dobre poslovne ideje se ne porajajo tistim, ki iščejo način, kako bi postali sam svoj gospod in ob tem obilno zaslužili. Do njih se lahko dokopljejo prav vsi, ne glede na starost, spol, izobrazbo ali družbeni položaj, ne glede na to, ali so podjetniki, vodilni kader v podjetju ali zaposleni brez možnosti odločanja. Dobra poslovna ideja je namreč tista, ki rešuje nek problem, res pa je, da ji včasih drugi ne želijo prisluhniti, zato jo je treba razviti samostojno in se tako podati na podjetniško pot.

Če imate tudi vi zamisel, ki bi jo radi uresničili na takšen način, vam priporočamo, da pobrskate po spletni strani Starbirth.si, kjer boste našli kup koristnih informacij o tem, kako vašo idejo uresničiti. Še prej pa seveda preberite več o tem, kaj je dobra poslovna ideja – in se prepričajte, da je takšna tudi vaša.

Lastnosti dobre poslovne ideje

V svojem življenju ali pri delu, ali pa v življenju in pri delu drugih ste odkrili težavo. In ne le, da ste našli problem. Domislili ste se tudi načina, kako ga učinkovito in čim bolj enostavno odpraviti. Če vam to reševanje problema lahko pomaga tudi do zaslužka, potem je to gotovo dobra poslovna ideja.

Kaj je pri tem bistveno?

Vaša ideja mora reševati problem, ki ni zgolj vaš, temveč se nanaša na širšo skupino ljudi, torej na njene uporabnike, ki vam bodo z njeno uporabo zagotovili zaslužek. Lahko je splošna, torej namenjena vsem, ali pa bolj specifična, torej osredotočena na neko ciljno skupino glede na starost, spol, poklic, zanimanja in podobno.

Poslovna ideja mora biti uresničljiva v tem trenutku oziroma mora kratkoročno omogočati zgolj delno uresničitev. Dolgotrajen razvoj, ki bo terjal leta dela, ne da bi se kazali rezultati, je nesmiseln. Ko pričnete idejo uresničevati, se mora vložek denarja in dela kmalu pričeti vračati. Nič hudega ni, če je ideja tako usmerjena v prihodnost, da ne morete takoj poskrbeti zanjo v celoti. Razvijajte jo po korakih oziroma jo nadgrajujte v skladu z možnostmi, vsak korak pa naj prinaša učinke.

Marsikdo pravi, da ima odlično poslovno idejo, vendar nima sredstev za njeno uresničitev. Poslovna ideja, za katero si ne moremo zagotoviti financiranja, žal ni dobra ideja. Zamisel, ki terja milijone, je utopija! Dobra zamisel v poslu je tista, ki je uresničljiva s sprejemljivim vložkom, ki ga lahko zagotovimo sami oziroma zanj pridobimo investitorje. Vse drugo nam prav nič ne koristi.

Kadar imate poslovno idejo, ki ustreza vsemu zapisanemu, pa ne pozabite še na nekaj. Preverite jo! Potrebna je raziskava trga, saj bo le ta pokazala, ali je vaša rešitev res sprejemljiva in potrebna ali pa je všeč in zanimiva zgolj vam, drugi pa se nanjo ne odzivajo z enako mero navdušenja.

Podobne teme: