Je spletno oglaševanje drugačno od klasičnih metod oglaševanja?

1 Apr

Če razmišljate o tem, ali bi se raje odločili za spletno oglaševanje ali za oglaševanje na radijski postaji ali v časopisu, morate najprej vedeti, v čem se oglaševanje na internetu razlikuje od starih, klasičnih metod oglaševanje.spletno-oglaševanje

Tisto, kar je oglaševalcem takoj jasno, je seveda pomembna razlika v ceni. Spletno oglaševanje običajno ni drago, ker je lahko sama izdelava oglasa povsem enostavna, še zlasti če se odločimo za oglaševanje v iskalnikih ter oglaševanje na družabnih spletnih straneh – takrat lahko oglas naredi prav vsakdo.

Za tako imenovane klasične spletne oglase oziroma »bannerje« je potrebnega nekaj več znanja, a strošek najema oblikovalca je še vedno zelo nizek. Plačilo izdelave naraste le v primeru, da želimo video oglas, vendar je tudi tega s sodobno tehnologijo možno izdelati precej poceni, saj ga lahko nenazadnje posnamemo kar s fotoaparatom in zmontiramo na domačem računalniku.
Drugi razlog, da se spletno oglaševanje bistveno razlikuje od klasičnega, je njegov »instant učinek«. Ko uporabnik spleta vidi oglas na internetu, se lahko v trenutku odloči za akcijo in je v naslednjem trenutku že na vaši spletni strani. Če imate vzpostavljeno spletno trgovino, to pomeni, da si lahko takoj ogleda ponudbo in se tudi že odloči za nakup. Pri oglaševanju v tisku, na televiziji ali radiu pa tega takojšnjega nakupa ne more biti – oglas si je treba zapomniti, iti do prodajalne ali do ponudnikove poslovalnice, se spomniti kateri izdelek smo videli v oglasu in povprašati po ponudbi. Vsekakor si s tem naredimo pot, to pa pomeni tako stroške kot zapravljanje časa.


Največja prednost za oglaševalce je vsekakor ta, da je pri spletnem oglaševanju možno meriti učinkovitost. Pri drugih medijih nikoli ne vemo, ali se je promet zaradi oglaševanja samega kaj povečal, ali ne – mediji trdijo, da se je, enako nam zatrjujejo oglaševalske agencije, mi pa nimamo ničesar »otipljivega«, kar bi to dokazovalo. Spletno oglaševanje nam omogoča, da popolnoma sledimo učinkovitosti in obnašanju oglasa. Vidimo lahko, kolikokrat je bil prikazan, koliko ljudi je nanj kliknilo, koliko jih je po tem opravilo nakup izdelka v oglasu ali tudi morebitnih drugih izdelkov iz naše ponudbe. Takšna statistika pa je seveda zlata vredna, saj nam daje cel kup povratnih informacij, ki jih od kupcev ali potencialnih kupcev sicer ne dobimo tako enostavno.


Če se torej še vedno niste odločili, poskusite. Preverite, kakšne so prednosti, in kako lahko za malo denarja, vloženega v oglaševanje, dosežete tudi izjemne učinke.

Podobne teme: