Štiri pravila za uspešno spletno trgovino

15 Mar

Uspešnost spletne trgovine je odvisna od več različnih dejavnikov. Uspeh ne boste dosegli zgolj s samim lansiranjem spletne strani, temveč z nenehnim vlaganjem in posodabljanjem vsebine, izgleda in drugih karakteristik spletnega mesta.

Visoka obiskanost strani

Ključ do uspeha je vsekakor visoka stopnja obiskanosti e trgovine. Dosegli jo boste z rednim obveščanjem strank, vlaganjem v oglaševanje na Facebooku in Googlu, vlaganjem v spletno optimizacijo in SEO optimizacijo strani. Izdelajte tudi promocijsko gradivo, kot so letaki, brošure, vizitke in podobno. Pomembno je, da se čuti vaša prisotnost tudi v nevirtualnem svetu.

Omogočite kontakt z vami

Za bolj oseben pristop do strank poskrbite na redno odgovarjanje na njihove poizvedbe in vprašanja. Omogočite jim postavljanje vprašanj pod prodajnimi izdelki. Z vami naj imajo možnost stopiti v kontakt tudi prek telefona ali elektronske pošte. Z rednim odgovarjanjem na vsa vprašanja obiskovalcev, bo vaša e trgovina nadvse uspešna.

Kvalitetna in posodobljena vsebina

Uspešna e trgovina potrebuje redne, kvalitetne in aktualne vsebine. Svojim strankam morate ponuditi odgovore na vsa vprašanja o vaših izdelkih. Ni dovolj, da zgolj naštejete prodajne artikle. Ponuditi jim morate tudi dodatne vsebine, kot so e-nasveti, blog, videoblog, e-novičke in podobno. Stranke morajo biti obveščene o vseh vaših novostih in popustih. Priporočljivo je tudi, da dodobra izkoristite moč družbenih omrežij. Priredite tudi kakšno nagradno igro ali žrebanje, saj boste tako prejeli več sledilcev in svojo ponudbo predstavili večjemu številu potencialnih strank.

Povečajte zaupanje v vaše poslovanje

Zaupanje vsekakor igra veliko vlogo pri vseh transakcijah. Stranka mora zaupati vam, vaši blagovni znamki in vaši e trgovini. Zaupanje boste najprej zgradili z implementacijo SSL certifikatov. Nadaljujte pa s posebnimi ugodnostmi. Novim naročnikom na primer podarite brezplačno poštnino. Redne stranke zvesto nagrajujte z darili manjše vrednosti. Vse naročene na e- novice pa vsekakor obveščajte o vseh novostih vsaj enkrat mesečno, saj si bodo tako vašo spletno mesto najbolj zapomnile.

Podobne teme: