Ray Ban je znamka, znana po sončnih očalih, ki jo je v štiridesetih letih prejšnjega stoletja uvedlo ameriško podjetje Bausch & Lomb. Leta 1999 naj bi bila po uradnih podatkih prodana za 640 milijonov dolarjev, in sicer italijanskemu velikanu, skupini Luxottica Group. Ta je nadaljevala z njenim razvojem, promocijo in širitvijo tudi na evropskih trgih.
Poleg posameznih optik, ki pri nas ponujajo nekaj modelov očal znamke Ray Ban, smo končno dočakali usmerjen prodor te znamke na naš trg. Z Ray Ban Slovenija so poleg večno priljubljenih aviatork in kultnega modela očal Wayfarer zdaj pri nas postali dosegljivi tudi najnovejši modeli te znamke, kot so Clubmaster, Justin in Erica.
Z Ray Ban Slovenija se lahko končno tudi pri nas razvajamo in veselimo novih tehnologij ter zabavnega, modnega ali klasičnega, sofisticiranega ali glamuroznega videza vseh vrst očal in očesnih pripomočkov. S pestrostjo, ki jo na naš trg vnaša Ray Ban Slovenija, so skrbi uporabnikov vseh vrst očal, ki so v glavnem povezane s tem, da zase ne bi našli ustreznega para očal, s katerim bi pozitivno izstopali, postale preteklost. Za to je Ray Ban poskrbel tudi s posebnim virtualnim ogledalom na spletu, s čimer je znamka premostila razkorak med zgolj ogledom proizvoda na spletu in izkušnjo, ki jo dobite v običajni poslovalnici. Poleg tega je določene modele mogoče tudi popolnoma prilagoditi željam in potrebam uporabnikov. Najbolj pa znamka izstopa po možnosti graviranja izbranih očal.
Nenazadnje je treba poudariti tudi zavezanost znamke k izpolnjevanju visokih standardov kakovosti, kar znamka Ray Ban udejanja z uporabo visokokakovostnih modernih materialov in posebnih tehnik njihove obdelave. Tu gre posebej omeniti inovativno tehniko polarizacije leč. Na tem področju pa ima znamka Ray Ban tudi dolgoletno tradicijo, saj so bile prve leče s t. i. protiodsevnim nanosom izdelane že davnega leta 1936, in sicer za ameriške vojaške pilote.
https://www.youtube.com/watch?v=xACq66Vrujo