Naj vas ne povozi čas!

25 Apr

Sodobne tehnologije se razvijajo z veliko hitrostjo in vsak dan smo priča napredku in spremembam. Včasih se je kar težko znajti, vendar se je treba truditi, da razvoju čim bolj sledimo. Še zlasti to velja, če sodobnih tehnologij ne uporabljamo zgolj ljubiteljsko oziroma v prostem času, temveč so nujne za naše delo. Takrat ne velja stopicljati zadaj, sicer lahko konkurenca to hitro izkoristi v svoj prid in nas prehiti.

Kje lahko najdete vse pomembne novosti, ki se nanašajo na sodobne tehnologije, predvsem na računalništvo? Eden najboljših virov je Žigov blog, ki ga z veliko mero predanosti pripravlja “računalničar”, ki je prepričan, da znanja ne velja skrivati. Potrebno ga je deliti med druge in jim tako pomagati, da stopijo v korak s časom.

O čem vse naj se informirajo podjetniki?

Da bi vaše podjetje ostalo konkurenčno in se še bolje razvilo, velja izkoristiti sodobne tehnologije in sodobne trende. Kljub temu, da najprej pomislimo na razvoj na področju strojne opreme, ta ni najbolj bistvena. Naprave, na primer povsem nov računalnik, so zgolj orodja, ki nam pomagajo, da se poslužujemo informacijskih tehnologij v programski obliki.

Na kaj se torej velja osredotočiti?

Podjetja naj spremljajo predvsem novosti, ki se nanašajo na spletne strani in spletne trgovine, saj je od obojih odvisen njihov promet in dobiček. Tu je vedno veliko vprašanj, na primer o izbiri primerne spletne trgovine, o sistemih za urejanje spletnih strani, o različnih oblikah spletnega gostovanja.

Prav tako je potrebno biti v koraku s časom pri spletnem marketingu, kjer ravno tako prihaja do velikih sprememb. Če je bilo na primer še pred nekaj leti odlično, če ste svoje odjemalce preko elektronske pošte vedno znova seznanjali s svojo ponudbo, s tem danes zaradi količine sporočil, ki jih ti prejmejo v svoj nabiralnik, ne dosežete več veliko. Razen seveda, če se odločite za tako imenovani vsebinski marketing, kjer ponudite naslovnikom tudi koristne in zanimive vsebine, ki jih z veseljem berejo.

Tudi na področju spletnega oglaševanja so velike spremembe. Ste na primer že pomislili, da bi se namesto klasične spletne »pasice« raje oglaševali tako, da se vaš oglas vrti na portalu YouTube, pred tisto video vsebino, ki si jo za ogled izbere uporabnik?

Nasvetov za podjetnike in tudi fizične osebe, ki se udejstvujejo na spletu, na Žigovem blogu torej ne manjka. Velja jih spremljati in uporabljati, saj si tako lahko zagotovimo prednost že zato, ker ne stojimo na mestu, temveč smo usmerjeni v prihodnost.