7 nasvetov za fit postavo

12 Sep

Današnji stil življenja, poln stresa in nezdravih navad, doda levji delež k temu, da veliko ljudi ni prav nič zadovoljnih s svojo zrcalno podobo. Za lepo in fit postavo se je pač potrebno potruditi. V nadaljevanju najdete 7 nasvetov, s pomočjo katerih boste tudi vi začeli uživati v zdravem telesu in zdravem načinu življenja. Več nasvetov o hujšanju in oblikovanju telesa pa boste našli na spletni strani www.negatelesa.si.

1. Nikar ne prenehajte jesti

Eden izmed najhujših načinov doseganja manjše teže je zagotovo ta, da v telo prenehate vnašati potrebne hranilne snovi. Vsako telo potrebuje gorivo za vsakodnevne aktivnosti ter za metabolizem. Zato poskrbite, da boste čez dan posegali po kakovostnih živilih z visoko hranilno vrednostjo. Priporočamo 5 do 6 obrokov na dan.

2. Zamenjajte slabe ogljikove hidrate z dobrimi

Namesto po škrobnatih živilih, kot so krompir, kruh, testenine in podobno, raje posezite po sadju, zelenjavi ter polnozrnatih živilih. Prav tako poskrbite, da boste zaužili dovolj zdravih maščob, odlična izbira so oreščki, semena in avokado. S takšnimi živili boste vnesli zadostno količino kalorij za izgradnjo mišic, obenem pa spodbudili metabolizem, da bo začel kuriti maščobe.

3. Ne skoparite pri beljakovinah

Povečajte vnos beljakovin v telo. Na ta način boste obdržali mišično maso, obenem pa učinkovito izgubljali kilograme. Kadar hujšate prehitro, lahko telo začne izgubljati tudi mišično maso. Priporočamo sirotko v obliki prehranskega dodatka.

4. Ostanite dobro hidrirani

Mišice vsebujejo od 70 do 80 odstotkov vode, dehidracija pa vodi do razgradnje mišičnega tkiva. Za nastanek nove mišične mase je torej nujno potrebno, da na dan popijete dovolj vode. Pazite tudi na ravnotežje elektrolitov (natrij, kalij, magnezij in kalcij).

5. Poskusite z intervalnim treningom

Če obožujete aerobno vadbo, potem poskusite z intervalnimi treningi. Na ta način boste lažje zgubili maščobo, ne da bi obenem žrtvovali tudi mišično maso. To lahko storite tako, da na vso moč tečete 1 minuto, potem pa upočasnite tempo za 2 minuti. To počnite pol ure, 3-krat na teden.

6. Za delo zadolžite več mišic hkrati

Izberite telesno vadbo, pri kateri delajo različne skupine mišic. Na ta način boste zaposlili več mišic, ne da bi obenem prehitro utrudili določeno individualno mišico. S tem boste imeli več energije za vadbo, izločilo pa se bo tudi več hormonov, kar bo povzročilo hitrejše kurjenje kalorij.

7. Ne bojte se dvigovanja uteži

Brez skrbi, na ta način ne boste dobili videza bodibilderja. S primerno težkimi utežmi boste svojemu telesu naredili veliko koristi. Pridobili boste več mišične mase, obenem pa pospešili metabolizem, pokurili kalorije in pospešili proces izgubljanja kilogramov.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *